Την αλλαγή κατανομή των τηλεοπτικών δικαιωμάτων αλλά κυρίως την εμπορική αξία της ομάδας προσπαθούν να πετύχουν στον Ηρακλή.
Βάσει προκήρυξης της Super League, οι ομάδες που προβιβάζονται σ’ αυτήν την πρώτη χρονιά, βρίσκονται στο 3% βάσει εμπορικότητας. Οι υπόλοιπες μοιράζονται στο 4,70%, ενώ υψηλότερα ποσοστά έχουν Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός και ΠΑΟΚ. Ο Ηρακλής και η ΑΕΚ βρίσκονται στο 3% για φέτος, αλλά στο παρελθόν είχαν διαφορετικά, υψηλότερα, ποσοστά εμπορικότητας.
Ο Ηρακλής ούτε στο παρελθόν είχε τον σωστό αντικατοπτρισμό της δυναμικής του, της εμπορικής αξίας του στον ποδοσφαιρικό χώρο. Και σαφώς η ευθύνη γι’ αυτό έρχεται από τα περασμένα έτη, μιας και βρίσκονταν στο 4,70% όπως όλοι οι υπόλοιποι…
Στην τωρινή συζήτηση οι «κυανόλευκοι» ζήτησαν να καρπωθούν το συγκεκριμένο ποσοστό στον δείκτη εμπορικότητας. Μάλιστα θετική ήταν η στάση του Παναθηναϊκού στο αίτημα, σημειώνοντας πως δικαιούται να ζητά μεγαλύτερο ποσοστό, ένδειξη αναγνώρισης της δυναμικής του Ημίθεου. Το αν θα επιτευχθεί φέτος να ανεβάσει το ποσοστό εμπορικότητας ο Ηρακλής -έστω- στο 4,70% είναι κάτι που θα ξεκαθαρίσει στις επόμενες ημέρες και πιθανώς να υπάρξει ανάλυση στο Δ.Σ. της διοργανώτριας.