Η μεγάλη επιτυχία που είχε η καμπάνια του Ηρακλή για την προώθηση των εισιτηρίων διαρκείας μέσω των καναπέδων κάνει τους «κυανόλευκους» διεκδικητές του «Ermis Awards».
Οι άνθρωποι του Ηρακλή «μαγνήτισαν» το βλέμμα των φίλων του ποδοσφαίρου, προωθώντας τα εισιτήρια διαρκείας τους μέσω της συνεργασίας τους με την Μ.Κ.Ο ΡΕΤΟ.
Συγκεκριμένα οι «κυανόλευκοι» ζητούσαν από τους φίλους της ομάδας να ανταλλάξουν τον καναπέ τους, με μια θέση στις κερκίδες του Καυτανζογλείου.
Η επικοινωνιακή ομάδα του Ηρακλή σε συνεργασία με επαγγελματίες ηθοποιούς, σκηνοθέτησαν έξυπνα σκετσάκια, βάζοντας ακόμα και τους ποδοσφαιριστές της ομάδας σε πρωταγωνιστικούς ρόλους. Αυτή η προσπάθεια, φαίνεται πως είχε ανταπόκριση στο μεγαλύτερο μέρος του κοινού, κάνοντας viral τα βίντεο των «κυανόλευκων».
Πλέον η ευφάνταστη ιδέα των ανθρώπων του Γηραιού, διεκδικεί το βραβείο «Ermis Awards», έχοντας προκρίθηκε στους δύο φιναλίστ της κατηγορίας «low budget». Δηλαδή στην κατηγορία με κόστος διαφήμισης κάτω των 30.000 ευρώ, καμπάνια να έχει στοιχίσει μόλις 3.500 ευρώ