Ο Ηρακλής οργανώνεται σε όλα τα επίπεδα και ο Σπύρος Παπαθανασάκης θέλει να λειτουργεί η ομάδα σε πρότυπα μεγάλων συλλόγων. Για αυτό τον λόγο προσπάθησε αρχικά να βελτιώσει τις εγκαταστάσεις στην Μίκρα που είναι ένα σημαντικό κομμάτι για το μέλλον του Ηρακλή, αλλά και την προετοιμασία των ποδοσφαιριστών της ομάδας. Κατά την διάρκεια της παραμονής του εντόπισε άλλο ένα πρόβλημα το οποίο σκέφτεται να δώσει λύση και μάλιστα άμεσα.
[wp_ad_camp_1]
Οι «κυανόλευκοι» μετακινούνται οδικώς και αυτό έχει ένα σημαντικό κόστος αν αναλογιστεί κανείς πόσες είναι οι υποχρεώσεις της ομάδας. Τόσο για τις αγωνιστικές δραστηριότητες όσο και για οτιδήποτε άλλο χρειαστεί να μεταβεί σε άλλο μέρος. Μια σκέψη που υπάρχει είναι να αποκτηθεί ένα ιδιόκτητο λεωφορείο που θα το χρησιμοποιούν για τις ανάγκες της επαγγελματικής ομάδας αλλά και αν υπάρχει η δυνατότητα και για δεύτερη ομάδα. Το κόστος της απόκτησης του είναι υψηλό αλλά ήδη έγινε μια πρώτη έρευνα αγοράς προκειμένου να διαπιστώσουν αν μπορούν σε σύντομο χρονικό διάστημα να αποκτήσουν το λεωφορείο του . Ημίθεου.
Για όσους θυμούνται ο Ηρακλής είχε δικό του λεωφορείο κατά την θητεία του Αντώνη Ρέμου , το οποίο όμως είχε κατασχεθεί στην θητεία του Γιάννη Τάκη. Έτσι μετά από τέσσερα χρόνια ο Ηρακλής ίσως να έχει και πάλι το δικό του λεωφορείο